Schulte & Lestraden biedt naast het totale installatiepakket ook een service- & onderhoudsdienst. Met deze zelfstandige afdeling verzorgen wij het onderhoud en leveren wij service aan alle al dan niet gebouw gebonden technische installaties. Ook wanneer het gaat om geavanceerde technieken zoals warmte- en koudeopslag of gebouwbeheersystemen. Onze medewerkers staan 24 uur per dag, 7 dagen per week voor u klaar om storingen of andere calamiteiten binnen een met u afgesproken tijd op te lossen. Storingen kunt u op onze site melden. Direct een storing melden? Klik hier.

Onze medewerkers zijn professionele, betrokken en enthousiaste mensen met een technisch hart die beschikking hebben over de modernste technieken om uw storing efficiënt en adequaat op te lossen. Doordat Schulte & Lestraden een erkend leerbedrijf is zijn onze medewerkers altijd op de hoogte van de laatste technieken wat resulteert in een snellere doorloop van de werkzaamheden.

Naast het oplossen van storingen en calamiteiten heeft onze service & onderhoudsafdeling ook een adviserende rol op het gebied van energie- en kostenbesparing, het opstellen van een meer-jaren- onderhoudsprognose op basis van de NEN 2767, alle voorkomende periodieke inspecties voor bijvoorbeeld F-gassen, Scios en eventueel NEN3140 inspectie. Daarnaast pakken wij ook renovatiewerkzaamheden op zoals aanpassingen aan uw installatie tijdens  of na een interne verbouwing.

Om van al deze voordelen gebruik te kunnen maken stellen wij graag in overleg een onderhoudscontract met u op. Hierbij kennen wij verschillende contractvormen van een inspanningsverplichting, u belt wij komen, tot een prestatie contract waarbij Schulte & Lestraden u volledig ontzorgt. Bent u een particulier? Op onze site sluit u direct een onderhoudscontract af. Direct een onderhoudscontract afsluiten? Klik hier.

Ontdek wat S&L voor uw bedrijf kan betekenen.