Als klant van Schulte & Lestraden kunt u hier uw storingen melden. Op werkdagen tussen 08.00u en 16.45u mag u binnen 1 uur een reactie ontvangen van ons. Bovendien doen wij ons uiterste best om u zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 24 uur, te helpen.

Op werkdagen tussen 08:00u en 16:45u, kunt u ook telefonisch een storing melden op telefoonnummer 0252 – 466 466.

Buiten deze tijden kunt u een storing melden op het telefoonnummer 0252 – 466 444. U krijgt dan direct contact met de dienstdoende servicemonteur die een afspraak met u maakt. Graag dan uw contractnummer bij de hand hebben.

Storing online melden

Voornaam:

Achternaam:

Adres:

Postcode:

Plaats:

Email:

Telefoon:

Heeft u een onderhoudscontract?

JaNee

Soort storing:

C.V.-ketelGeiser/boilerWoningventilatorLuchtverwarmingsunitSplit-unitInbraakbeveiligingsinstallatieOverige melding

Wat is er met uw C.V.-ketel?

Ketel geeft een storingscodeGeen warm waterGeen verwarmingKetel maakt een vreemd geluidWaterlekkage bij ketelLekkage radiator / leidingenOverige melding

Ketel geeft een storingscode, namelijk:

Overige melding, namelijk:

Wat is er met uw Geiser / boiler?

Geiser / boiler geeft een storingscodeGeiser / boiler maakt een vreemd geluidWaterlekkage bij geiser / boilerLekkage kraan / leidingenOverige melding

Geiser / boiler geeft een storingscode, namelijk:

Overige melding, namelijk:

Wat is er met uw Woningventilator?

Ventilator maakt een vreemd geluidOverige melding

Overige melding, namelijk:

Wat is er met uw Luchtverwarmingsunit?

Unit geeft een storingscodeUnit maakt een vreemd geluidOverige melding

Uw Luchtverwarmingsunit geeft een storingscode, namelijk:

Overige melding, namelijk:

Wat is er met uw Split-unit?

Unit geeft een storingscodeUnit maakt een vreemd geluidWaterlekkage bij unitOverige melding

Uw Split-unit geeft een storingscode, namelijk:

Overige melding, namelijk:

Beschrijf de storing van uw installatie:

Overige melding, namelijk:

Overige opmerkingen:

Ontdek wat S&L voor uw bedrijf kan betekenen.